søndag 31. mai 2009

Snart

Hvis jeg skrev like mye som jeg snakket ville jeg skrevet 1600 sider idag. Istedet har jeg 1600 ord. 1100 av ordene er en oppskrift på hvordan man skal skrive eksamensoppgaver som Janne i klassen har sendt meg på mail. 450 av ordene er hentet fra en annen oppgave som jeg skrev for 2 måneder siden. 150 av ordene har jeg skrevet idag. Det er ikke akkurat en prestasjon. Jeg er sulten og skal bruke 100 kroner på kafé fordi jeg ikke gidder å gå hjem og lage middag for så å gå tilbake til skolen som er 50 meter fra leiligheten. På onsdag er det ferie. Da skal alt bli bra. Jeg skal ikke trøstespise godteri, jeg skal trene hver dag minst 2 timer, være en god venn som ikke krangler, vaske leiligheten og ta alle ekstravaktene i hele verden. Man blir en god person av å ha hatt eksamen, bare vent å se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar