mandag 4. januar 2010

Tannlegen

Vil ikke til tannlegen.

Tenk hvis de må trekke tenner!!? Det har jeg alt for lav smerteterskel til. Pleier å få narkose for sånt jeg. Tviler på at Bislett tannklinikk har anestesilege.

Jeg er så nervøs at jeg har gått inn på sølete støvletter for å skrive dette innlegget. Lars Olav er kjempesur og sier at man ikke går inne med uteskoene om vinteren. Kanskje jeg skal minne han på at han ikke skal bruke utestemme inne for å kjefte på stakkars urolige meg.

Har tatt mine forhånsregler og kjøpt tre poser med tyggefrie supper som jeg ikke tror jeg liker, og sett på butikkmannen med tårevåte øyne. Tror han forstod alt sammen. Han har sikkert hatt reggis sjøl.

Nå er det slutt. Nå er jeg Adrian 13 med kort hår og reggis. Jeg skal love kvisene kommer krypende og overtar siste rest av livet og ansiktet mitt over natta. Dunene på overleppa trenger jeg ikke akkurat vente på.

3 kommentarer:

  1. Denne reguleringen var fin. Og du er fin. Så da er sikkert Ane med reggis fin også! Klin til med masse fargestrikk så blir du kul :)

    - Maiken vel

    SvarSlett
  2. Hei,hvorfor må du opperere?nå har jeg lest meg bakover i bloggen din,å ble sittende med dette bilde av deg.
    Har du nattbøyle å?
    jeg savnet mere bilder.
    er helt enig med Maiken,strikk med masse farger!!!
    trodde ikke Adrian 13 med kort hår og reggis var flau a sitt flotte smil med tannregulering på tennene sine.
    Du har fått en ny trofast bloggleser.
    Lykketil med opperasjonen når den tid kommer.

    SvarSlett
  3. hei
    gøy med nye lesere, da blir jeg glad! Jeg har ikke nattbøyle, synes det er veldig greit i grunn. Jeg må ha operasjon fordi underkjeven ligger forlangt til venstre i munnen også er jeg underbitt. Det blir nok noen lange innlegg i forbindelse med operasjonen, tenker jeg. Jeg får ikke tilbud om noe annet enn grå strikker. Veldig kjedelig! Jeg prøver å ikke være flau, men innimellom er det vanskelig :)

    SvarSlett