torsdag 22. januar 2009

Å spy - jeg spyr

Prosjekteksamen levert og idag skulle jeg lære å tegne. Sånn ble det ikke. Jeg har brukt dagen på å spy. Først nå kan jeg sitte oppreist og se på en skjerm - klokken 15.27. Jeg har spist et fint rundstykke, men er ikke lenger i besittelse av det heller. Mottatt en stk sms av Anette som sier at tegning er veldig gøy, og en fra en bekjent fra tre år tilbake i tida, som jeg var sviresøster med en kveld og aldri har kjent. Hun syntes det var på tide at vi skulle møtes til neste uke. Jeg synes det er rart å skulle møte folk jeg ikke aner mer enn fornavnet til, for å snakke om hva? gamledager??

1 kommentar:

  1. Uff så det er det du har drivi i dag mens enkelte andre tvang seg opp til tegnetimen. Men den var bra. Sjekk forøvrig parykkfiltrert.

    SvarSlett