torsdag 4. februar 2010

Avisa

Man blir nesten nødt til å få seg noen nye fritidssysler når man flytter til landsbyen for en kortere periode. Det er jo tross alt over en kilometer til nærmeste bekjente. Fast samfunnskritiker under spalten publikums røst i Ringblad er en fantastisk hobby. Ja, hadde jeg vært rik skulle dette blitt min faste heldagssyssel. Hvis noen fra forbundet for norsk rettskriving skulle lese avisinnlegget, beklager jeg på det sterkeste skrivefeilen innslip som selvfølgelig skal være innslipp.

Yes, jeg er fjorten og samfunnsengasjert igjen!

Hvis noen skulle være interessert i å ta en nærmere kikk på Mortensrud kirke arrangerer jeg matpakketurer, sånn for meg selv.

1 kommentar:

  1. hahaha...fett! Ane i Vestli borettslag. Du er stilig!

    Jeg blir med på neste matpakketur!

    SvarSlett