onsdag 11. november 2009

Til julemarkedet

Vanvittig til blogging om dagen. Min oppmerksomhetsyke ser ingen grenser! Denne gangen legger jeg uansett ikke ut link på facebook, ja, i hvertfall ikke så lenge interessen på siden viser seg å være ok. Det pleier den ikke være, så da reklamerer jeg sikkert litt på facebook likevel. Jeg merker at all denne bloggingen og reklameringen min har lite samsvar med mitt tidligere engasjement for fremming av janteloven. Dette er bevisst fra min side, selvfølgelig, fordi alle liker å lese om vanlige folks svakheter og mangler. Mine er blant mange at jeg gjerne jekker litt opp og ned på moralen dersom jeg vinner på det selv.

Synne har fått meg med på å betale for en salgsbod på julemarkedet på Blå, hvis det er ledig plass. Det betyr at vi skal lage ting og selge dem en søndag før jul. Hun tok meg med ideen idag og jeg kastet meg uti. Det gjør jeg sjelden.

Jeg har allerede startet verksted ved kjøkkenbordet og funnet opp en fantastisk, pompøs og deilig juletrekuleøredobb og en mindre pompøs men mer klingende julebjelleøredobb. Stoltere har jeg ikke vært på dagesvis, så dette er stort. Jeg har blødende sår på fire fingertupper, men det er heldigvis ikke de samme som brukes mest i touch-metoden.







3 kommentarer:

  1. Neimen, de ble jo bare helt nydelige da, Ane! Bra jobb:-D
    Det er bare plass på lørdager! sjekk mail. vi kan evt. sjekke ut andre markeder også.

    SvarSlett
  2. Så fine! Du har mørkt hår! FIIINT. Jeg skal komme i boden deres!

    SvarSlett
  3. Gjett hva jeg skal ha på meg på julaften nå da! Hutteut for noen fine dobber! Sånne vil jeg ha!

    hilsen maiken!

    SvarSlett