mandag 16. november 2009

Julemarked

Jeg håper kjentfolk som befinner seg i hovedstaden 28. november er smarte og tar seg en tur innom Julemarked på Blå. Julemarked er veldig koselig og de har nystrikkede sokker, brukte klær, briller, bilder, smykker og massevis av fine julegaver!

Dessuten har de meg og Synne akkurat denne dagen. Det gir jo minst ti ekstra poeng tør jeg påstå. Jeg er litt usikker på hva vi i helhet har å tilby, men jeg vet i hvertfall at jeg i delthet har laget en haug med kunstferdig ørepynt. Kanskje ikke noe for enhver smak, men forhåpentligvis noe for en sær smak.



5 kommentarer:

  1. Jeg vil med dette oppfordre alle som leser dette til å føre opp i almanakken datoen 28 november det Herrens år 2009.

    Ane har laget noen helt fantastiske øredobber, og hadde det ikke vært fordi jeg er mann (uten hull i øret) ... og at jeg skal på jobb ... så hadde jeg reist dit med en gang :)

    SvarSlett
  2. ehh... høres ut som en haug med dårlige unnskyldninger spør du meg!
    <3

    SvarSlett
  3. Hahaha....så bra!
    Lille Synnemor har ca. elleve hjemmelagde julekort å by på!

    SvarSlett
  4. Som hun har laget i barnehagen sammen med barnehagetante, Ane!

    SvarSlett
  5. Har du begynt å lage øredobber av knapper? Det er bare såååå fint, med fare for å høres ut som en fjortis. Jeg gjorde det på barneskolen (de ble riktignok ikke så pene, men gjøkke no, for dette er i parentes og gjelder ikke)

    Jeg kommer tidlig og kjøper, for jeg har masse ekle jobbvakter, og penger i sekken! Snart.

    -maiken

    SvarSlett