lørdag 13. desember 2008

Ferie?

Idag var siste skoledag før jul, med innlevering av praktisk del av oppgave i tre og metall. Jeg har jobbet hardt med oppgaven, synes jeg selv, og sitter igjen med et resultat jeg faktisk er fornøyd med, samt en finger, hånd og arm som verker mer enn noen gang. Nå er det bare én helg med oppgaveskriving igjen før jeg tar meg ferie mandag morgen den 15. desember. Foreløpig går ikke dette så veldig bra, jeg har brukt fredag ettermiddag på å sove, se masse dårlig tv, legge ut bilder på facebook og leke i paintshop pro. Nå er klokken 03.36 og jeg burde egentlig vært lagt. Men først må jeg prøve å finne et navn til mitt regulerbare manns- og damesmykke. Hvis noen tilfeldigvis skulle se dette i løpet av helgen, blir jeg veldig glad for alle forslag.

1 kommentar:

  1. Så stilig smykke!
    Jeg husker hvor vanskelig det var å få lagt deg da vi var mindre også!

    SvarSlett