tirsdag 21. oktober 2008

Tirsdag

Ligget influensasyk et par dager. Idag var første dag ute av leiligheten denne uken. Litt kjølig, men fint vær. På Helios rett over veien for DogA selger de sunt godteri. De selger spesielt en sjokolade med kokosfyll. Nesten helt maken til Bounty, bare bittelitt soya/fullkorn ettersmak. Den har nesten ingen kalorier, så den er jo egentlig lov. Eva skal bli ernæringsfysiolog og hun sier at man kan unne seg kalorifattig sjokolade.

Jeg fulgte Amalie til Coop Prix Kampen klokka halv fire. Det var fint. Hun fortalte meg hva jeg holder på med og lærte barna på Grønland ord de ikke får bruk for før ungdomsskolen, tidligst.

Oslo er veldig fint nå om høsten, i råtningsprosessen. Tenker forresten å starte et innebandylag. Men foreløpig er vi to som gidder. To er bra, men åtte hadde vært mye bedre. Trenger ikke lage proteinbar-mønstre i paint hver dag.

3 kommentarer:

  1. hoho!

    Hvorfor har du sletta paintbildet?

    SvarSlett
  2. Føler med deg, ane... Jeg har omgangssyken! Jeg har også lyst på kokossjokolade med få kalorier!

    SvarSlett
  3. du er jo helt rå i paint kvinne :D

    SvarSlett