fredag 10. oktober 2008

Nei

Jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer jeg vil ikke ha praksis mer

4 kommentarer: