torsdag 2. oktober 2008

Ane blir hjemme

Jeg ønsker meg selv velkommen til min egen blogg.

Jeg ønsker meg forresten et stort, hvitt hus, sånn som det på Villa Champagne-brusflaska, med så mange gjesterom at jeg kan invitere alle jeg vil på besøk samtidig. Med svær, gammel veranda og vinterhage og en liten sjø i bakhagen som man kan ro over med båt.

Alle vil reise ut av dette landet for tiden. Det vil ikke jeg. Synes det er dumt at folk reiser. Norge er fint.

Nå skal jeg ta t-banen til Nydalen og gå hjem igjen langs Akerselva med Ida. Det blir br
a med frisk luft. Kanskje kjøper jeg meg et flakslodd på veien... I kveld skal vi se film, Les Triplettes de Belleville - Trillingene fra Belleville. Jeg gleder meg!

4 kommentarer:

  1. så på facebooksida til live at du har blogg! det var et fint lite innlegg. I likhet til alle rundt deg ønsker jeg meg ut av landet, men av dette landet, og inn i norge. slå den du!

    SvarSlett
  2. Grattis med blogg, Ane!
    Veldig kjekt å følge med på hva du driver med i Oslo. Jeg gleder meg til du kommer hit på besøk, og jeg gleder meg til å gå tur med deg i Oslo!

    SvarSlett
  3. Forresten må du bare sjekke ut Camilla Engman sin blogg, svensk kunstner. Link nederst på siden min!

    SvarSlett