tirsdag 2. juni 2009

Eksamen 2009

Jeg er bare delvis fornøyd, men vil fremdeles ikke skrive oppgaven som kunne sikret meg en høyere karakter enn jeg fortjener. Så jeg bruker den dyrebare tiden frem til innlevering imorgen, på å skrive blogg. Fantastisk. Legg merke til den grusomme høyrehånda til Victoria som jeg arbeidet med i cirka 18 timer og som ser mer ut som en grønnsak nå enn noen gang. Hun har dessuten fått en liten, og en stor og alt for markert pupp. Jeg nevner også unaturlig kraftig stofflighet og lys/skyggevirkning på Ingers klær som jeg bare arbeidet med i tilsammen 12 timer, dessuten holder hun på å tippe sakte mot venstre. Jeg må også peke på de bittelitt for lyse feltene i den kjemperealistiske håroppsatsen til Ylajali. Men alt i alt kunne det gått så mye, mye, mye verre. Jeg kunne foreksempel snublet i et av de svindyre lerretene og knekt ramma i to. Og ikke bli helt ferdig med 3 malerier på 6 uker er da ærlig talt ingen skam. Ikke å stå opp før klokka 12 for å gå på skolen derimot, er vel kanskje det. Alt i alt har jeg likevel brukt over 120 timer på å male disse bildene, tro det eller ei. Nå har jeg lyst til å skrive et nytt blogginnlegg. Denne gangen vil jeg skrive om lavkalori saftis som jeg har blitt så glad i. Men jeg bestemmer herved å vente med dette til eksamen er levert. Ikke sikkert interessen for å skrive om vannis er like stor imorgen kveld. Hvis noen skulle undre seg på hvem som er hvem, er det Ylajali som er øverst, så Inger og til slutt Victoria. God sommer.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar