tirsdag 17. februar 2009

Mona Lisa

Jeg er inne i en periode hvor jeg skal jobbe med maleri og temaet "a human situation", på skolen. Jeg har fått lov til å bruke folkehøgskolevenninnen min som er min absolutte favorittmodell med sitt vakre og kontrastfylte ansikt. Hun foreslo at jeg kunne ta utgangspunkt i Mona Lisa av Da Vinci og det har jeg valgt å gjøre. Jeg må kanskje finne noen argumenter for at det å posere som Mona Lisa er en "human situation", men det er jo det. Bildene er tatt på biblioteksbaren på Hotell Bristol.









5 kommentarer:

  1. på skolen min hadde vi holdt hverandre i henda og summet pastisje i kor, når vi hadde sett de bildene her. du aproprierer så deilig.

    SvarSlett
  2. Veldig kult, Ane! Du er morsom og flink!

    SvarSlett
  3. Fin kassett du har lagd te ræ på sia ri. Tilfeldig at jeg skreiv det her, men det var øverste posten. Og maleriet går unna har jeg sett. Nå skal jeg skrive catmetro i feltet under.

    SvarSlett
  4. eg elskar kassettAne dine
    marriannnnnnne

    SvarSlett