torsdag 4. desember 2008

Treningskamerater


Jeg vil bare vise noen av mine aller nærmeste venner at jeg har dem med meg nesten hver eneste dag, selv de som bor mange titalls mil unna. Nå har jeg ligget syk noen dager, men ellers bruker jeg min fantastiske Wii Fit nesten hver eneste dag. På mandag hadde jeg aerobic med dere alle sammen til et klappende og hoppende publikum, og etterpå kastet Marius og Amalie rockeringer til meg mens jeg "rocka". I forrige uke møtte jeg både Live, Lara og Synne på joggetur, og Anette, Marianne og Ida sparket fotballer og piggete sko i hodet mitt. Det er veldig hyggelig å treffe dere til en liten treningsøkt, og det gjør savnet etter dem som har reist langt av gårde, litt mindre. Med dagens teknologi trenger vi kanskje snart ikke møtes for å ha det hyggelig sammen.



Nei, dette er selvfølgelig et litt tullete Ane-prosjekt. Lage profiler til vennene mine fordi jeg synes det er morsomt å se om det er mulig å få noen av dere til å ligne litt. Noen av dere kjenner jo mitt The Sims-hysteri og vet at dere både har blitt gift og fått 5-6 barn hver i mine Simsverdener.

Jeg savner dere som er langt vekk og er lei meg for at jeg ikke har mer tid og ork til å ta initativ til å være sosial med dem her hjemme. Neste år og kanskje allerede til våren blir det litt mindre å gjøre på skolen. Da håper jeg å få mer tid til mine kjære venner.

2 kommentarer:

  1. Haha... så fett! Jeg er glad for at jeg i det minste er med deg i din virituelle verden! Du er også med i min, for eksemper tror jeg plutselig at du sitter ved siden av med på U-bahn og sånt -sprøtt!

    Nærast er du når du er borte. Noko blir borte når du er nær. Dette kaller eg kjærleik. eg veit ikke kva det er.

    Tor Jonsson (som om jeg sku sagt det sjøl)

    SvarSlett
  2. haha;) så koselig, jeg kan ikke tenke meg noe annet å bruke min fiktive tid og virituelle wii vesen på enn å henge med deg!! Så utrolig koelig, og gratluerer med blogg, det blir en fin måte å vite om deg selv om man ikke har tid! Ha det fint hos mormor i dag ;) Gleder meg til å lese mer, du er god!

    SvarSlett