lørdag 20. november 2010

I rather paint


Det var lenge siden jeg hadde satt i gang med en fordypnings-paint nå, og det var deilig. Det har liksom ikke vært tid på lenge. Paint, lydbok og utvannet cola zero med isbiter. Terapi for sjelen.

Denne gangen var det FoU-seminar da, og de to sistnevnte faktorene var ikke tilstede og ga den perfekte stemningen, men deilig var det, og jeg ble veldig fornøyd med dompapen. Jeg har sett etter det første fotografiet som dukker opp når man skriver dompap feil, med to p'er til slutt, i google. Jeg er best på herming. Beklager hvis jeg skuffet noen som trodde jeg var frihåndspainter, jeg betrakter meg selv som en håndverker innenfor teknikken, ingen kunstner. Det som kan oppleves som slurvete i bildet, spesielt bakgrunnen, er ikke slurvete men røft.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar