mandag 30. mai 2011

Shaping and bleiking

Hadde en skikkelig fin date igår, med meg selv og "shaping and slimming" undertøy på Lindex. Planen var jo å kvitte seg med et tosifra antall kilo før bryllupet, men vi har det så kjekt på Vestli med god mat og store mager, at 15 kilo for mye bare er å regne for en kjærlighetserklæring. Kombinasjonen 15 kilo for mye og alt som kan virke slankende, høres kanskje smart ut, men så enkelt er det ikke. Den har i hvertfall gjort det veldig tydelig for meg at undertøy ikke kan slanke, bare klemme og flytte. Maken til slank midje har ikke jeg hatt siden førskolen, bare synd med det ekstra paret med pupper som dukket opp mellom bhen og de tighte lange underbuksene. Følelsen av å ha vært et bitte lite menneske før jeg kom inn i prøverommet, og så ha blitt sprøytet full av silikon for så å bli en en steinhard michelengmann, er absolutt å anbefale for den som skulle ha noen gram til overs. Alt fettet kjentes ut som muskler, men så selvfølgelig bare ut som hardt, deilig fett. Jeg lo så jeg grein og lovpriste både den ene og den andre fordi jeg ikke har valgt en slimfit brudekjole.

Et lite prisoverslag etter møte med bryllupsfrisøren på lørdag førte til kjøp av blekemiddel og hjemmestriping av håret. Skal kjøpe noen av de der hettene til hverdagsbruk også.

1 kommentar:

  1. hehehe.. du skriver så utrolig bra! Kjenner ingen som kan få sagt det bedre enn deg:D
    Den fargehetta må du ta på deg en dag vi skal treffes;) veldig fin! hihi..
    Kjempespennende med forberedelser til bryllupet!! Tenk nå er det bare 22 dager til:D
    Klem

    SvarSlett