tirsdag 3. januar 2012

en kjærlighetshistorie

Jeg har fått en herlig liten Ipod nano til jul, og er på toppen av bølgen helt forelska. Jeg vet hvor mye stygt jeg har skrevet om I-remediene, men jeg tar det tilbake akkurat så mye at jeg kan si at jeg elsker denne lille firkanta plastbiten som jeg kan fylle med de vakreste lytterier. Imorgen skal jeg feire den med en times småkake-bortjogging på tredemølla, en skikkelig deilig straff for å ha spist svigermor ut av huset i jula. I hvertfall 10 slag julekaker, og jeg har tømt kakeboksene for et slag om dagen. Jeg vet mange mener jeg har en tendens til milde overdrivelser, men det er sjelden noe poeng å overdrive matinntaket. Nå blir det harde dager, med tidlige treningsøkter og lange kvelder på skolen. Sann mine ord, så kanskje jeg og gjør det. Takk og pris for både kapsel kaffemaskinen og kaffetrakteren jeg fikk til jul. Nå våkner jeg dobbelt så fort! Heidundranes godt nyttår, og husk at masteroppgaven ikke kan hindre en gammel traver i å ta en låvedans i ny og ne.

2 kommentarer:

  1. Man blir ganske glad i slike små musikkvenner! Vi har også kaffekapselmaskin, forresten, som jeg priser meg lykkelig for nå som jeg har begynt på jobb igjen og må opp tidligere enn på ukevis. Riktig godt nytt år til deg også!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ipod! Den er kjekk og ha når man må dra kroppen ut av komfortsonen. Og gjør ting ganske mye lettere:)

    M;å nå si at du ser utrolig sporty ut da! Søta! Tenker på de og masteroppgaven! Håper, håper du holder ut og har gode inspirerende skrivedager!

    klemmer:)

    SvarSlett