onsdag 19. mai 2010

Hei

Bortsett fra eksamen er alt bra.

Da er det innmari treigt å skrive blogg. Det er jo ikke så fryktelig mange som gidder å lese at alt er bra. Jeg gidder egentlig ikke skrive at det er det heller.

Jeg elsker leiligheten vår, og nå spirer det i verandakassa og brudespireaen har fått små antydninger til blomster. Dessuten har jeg funnet sydama som skal lage brudekjolen min og venter på pakke i posten med skisse og stoffprøver. Jeg tror til og med jeg skal klarer å overbevise Lars Olav om at utebryllup i partytelt er fint, selv om det skulle regne litt.

Hvis ikke bacheloroppgava blir en suksess, finnes det minst fem andre ting man kan gjøre i steden for å ta master.

Nå skal jeg sove.

2 kommentarer:

  1. Oppgaven blir bra, det vet du. Du er flink,hadde du glemt det? Godt å høre at dere trives på Vestli.Stor klem fra mamma

    SvarSlett
  2. spennende!
    Skulle ønsker jeg hadde så stor blomsterkasse også! jeg driver å spirer karse i vinduskarmen;-p
    hva skal designe brudekjolen din?

    SvarSlett