fredag 18. desember 2009

Det er ikke så nøye, så lenge du ikke får det i øyet

Har vært influensasyk og forkjøla siden 6. desember og synes det er kjempepraktisk. Jeg har sluppet å jobbe med fordypning i stofftrykk på skolen og får istedet jobbe med hele seksukers-prosessen over den første uken i januar.

I kveld er det julebord i Hegdehaugsveien-kollektivet. Jeg våknet opp med øyekatarr - sammenklistrede, røde og rennende øyne, og det passer jo veldig bra! Jeg trengte nemlig noe som kunne krydre opp det sorte antrekket mitt, og planen var faktisk å finne noe skikkelig julerødt. Nå håper jeg bare fargen holder seg utover dagen!

Nå skal jeg hoppe i dusjen å gjøre meg klar til å gå på arbeid, og da er det så godt å tenke på at det blir så pent ute når det er tjue minus grader.

God jul!



(illustrasjonsfoto, ikke mitt øye.)

2 kommentarer: