tirsdag 4. november 2008

Tidlig førjul

Første innlegg i ny måned. November. Snart jul. Jeg bruker kveldene på å skrive oppgave om akt- og kalligrafiperioden vi har på skolen, trene Wii fit og pusle puslespill. Gleder meg til jul i år, mer enn jeg kan huske å ha gjort. Selv om det er litt trist å reise til Sørlandet i 2 uker når alle andre kommer hjem. I år har jeg forresten tenkt til å begynne på de 7 eller 12 kakeslagene og se hvor langt jeg kommer. Egentlig liker jeg ikke julekaker. Dessuten er det vel et par typer, som kromkaker og/eller Goro, som man trenger sånne spesielle jern for å lage, så de blir ikke aktuelle. Må sjekke ut hvilke de resterende 5 eller 10 slagene er og komme med en liste.

I år blir det forresten bare julegaver til samboer og familie. Resten får julekort skrevet i kalligrafi. Lei for at jeg må gi beskjeden på denne kyniske måten. Men da er det gjort. Kommer forhåpentligvis tilbake med større lommebok og mer tid neste jul.

Jeg avslutter med å vise en bildeserie fra mitt og Laras nattlige kunstprosjekt, som jeg ikke vil utdype.







1 kommentar: