søndag 20. november 2011

Til jul

Kaffetørst student med nyervervet parabenangst ønsker seg

Severin Café Caprice kaffetrakter (fordi den var best i test i 2009 med "Tv2 Hjelper deg" men egentlig holder det at det er en trakter som lager god kaffe,

mp3-spiller til pensjonisttrimmen (ingen øvrige kvalitets- eller merkeønsker), Ikea melkeskummer, blodtrykksmåler (en mellomting mellom angst- og helsebringende, tommel opp), Hudpleieprodukter UTEN PARABENER f.eks Dermica Sans som er på Apoteket (ansiktsrens, toner og kremer for tørr hud), Parabenfri og småeksklusiv sjampo og balsam for tørt og skadet hår, potetmoser/rotmoser, Boka "Kvalitativ metode" av May Britt Postholm, Ikea strekklaken 200x160 (vi har bare to laken etter at de andre ble ødelagt i forrige vaskemaskin), varme og gode sokker (str.39-41), svarte penner, tynne kaffekrus som rommer en god kopp kaffe (klarer ikke drikke av tykke kopper uten å søle etter ansiktsløft i august) De kan godt ha blomster på seg.

Lydbøker: "Straffen" av Jan Mehlum, "Natthagen" av Kjell Ola Dahl, "Isbaderen" av Knut Faldbakken, "Vinterstengt" av Jørn Lier Horst.

Digibøker.

7 kommentarer:

  1. Gaven er allerede kjøpt og sendt med svigermor til Grimstad :-)

    SvarSlett
  2. Jeg laga melkeskum med vanlig stavmikser. Harru prøvd?

    SvarSlett
  3. Jeg har laget en fin liten ting til deg;) men det er gøy å få ting som ikke står på lista også da:D Liker at du har laget liste btw;)

    SvarSlett
  4. Så gøy at du har fått parabenangst! Det har jeg også - derfor er jeg ekspert på det ;-)

    SvarSlett
  5. Anette - det støtter jeg deg fullt og helt i, det er MYE hyggeligere å få gaver som ikke står på handlelister.

    Det er alt for mange som ikke klarer å kjøpe noe uten å få listet opp hva man ønsker seg. Det burde jo være enkelt å finne noe som venner og familie liker - man kjenner hverandre vel såpass godt?

    SvarSlett
  6. Jeg er helt uenig med deg Lars Olav.

    Ingen hadde visst at jeg ville ha parabenfri produkter og kaffetrakter.

    Elsker handlelister og deg.

    SvarSlett
  7. Lars Olav du har misforstått, det er ØNSKEliste, ikke HANDLEliste :-D

    SvarSlett